Brand Report | Homepage

26% din companiile europene vor investi în e-learning până în 2018

0 Comments 🕔11.Jun 2014

În Europa peste 3 000 de companii investesc anual în programe educative online pentru angajaţii lor. Experţii anunţă că piaţa e-learning a atras afaceri ce valorează aproape $91 de miliarde.

Un studiu realizat de compania de consultanţă Roland Berger explică faptul că programele de educaţie online sunt văzute de angajaţii în vârstă ca cea mai bună metodă de actualizare a noilor abilităţi profesionale. Numai în 2011 corporaţiile din SUA au cheltuit $210 miliarde pe educarea angajaţilor săi, iar 20% din sumă era alocată programelor de formare online. În Europa acum 3 ani 51% din marile companii ofereau traininguri online pentru angajaţii lor. Anglia şi Spania sunt ţările europene care investesc cel mai mult în programele e-learning. În cele 2 ţări 77% din companii folosesc programe de trainig online.

Folosirea programelor de formare online a crescut o dată cu răspândirea internetului. În 2013 78% din populaţia Uniunii Europene folosea internetul, adică 390 de milioane de oameni.

Cele mai folosite programe e-learning din lume: Coursera şi Iversity

La nivel mondial, în prezent, cel mai folosit program de formare online este Coursera, fondat în 2012 de 2 profesori ai Universităţii americane Stanford. Programul are 108 universităţi partenere din toată lumea, pune la dispoziţie 627 de cursuri multimedia (majoritatea sunt gratis), iar în prezent are aproape 6,4 milioane de utilizatori.

În Europa Iversity este cel mai folosit program e-learning. Platforma şi-a început activitatea din 2011 şi a fost fondat de 2 absolvenţi de facultate din Germania. În prezent programul oferă 28 de cursuri, are 23 de universităţi partenere (majoritatea sunt din Europa) şi peste 500 000 de utilizatori.

eLearningSursă imagine: itviz.com

În ce programe au încredere angajaţii companiilor?

Studiul arată că expansiunea internetului a dus la dezvoltarea la peste 12 tipuri diferite de formare profesională prin mediul online. Rezultatele demonstrează că angajaţii au cele mai mari aşteptări din partea e-learning-ul adaptat dispozitivelor mobile, însă prevăd că tipul de formare se va dezvolta numai în următorii 2-5 ani.

Programele online de formare se află pe “platoul productivităţii”, adică tipul de educaţie care o să aibă cel mai mare profit. Angajaţii se aşteaptă ca alternativa de educaţie online va fi folosită din ce în ce mai mult în următorii 2 ani.

De celaaltă parte, sistemul de formare care are cele mai puţine şanse de dezvoltare, în viziunea angajaţilor este formarea clasică prin module. Modularizarea cursurilor de formare reprezintă punctul de început al dezvoltării educaţiei prin intermediul tehnologiei, însă angajaţii intervievaţi prevăd că se va dezvolta numai peste 5 ani.

Roland Berger este o companie care oferă strategii şi consultanţă companiilor şi angajaţilor săi. Peste 2 700 de anajazaţi îşi desfăşoară activitatea în 51 de birouri din 36 de ţări din roată lumea.

Similar Articles

Ana-Maria Brânză, campioana care a îngenuncheat China și SUA, vine la The Woman

Ana-Maria Brânză, campioana care a îngenuncheat China și SUA, vine la The Woman 0

Ana-Maria Brânză, Camelia Șucu sau Gabriela Szabó sunt printre speakerii naționali și internaționali care vor

Gabriela Szabó vine la Cluj. Află secretele campioanei care a ajuns mereu cu un pas înaintea tuturor

Gabriela Szabó vine la Cluj. Află secretele campioanei care a ajuns mereu cu un pas înaintea tuturor 0

Multipla campioană mondială la atletism, Gabriela Szabó vine la Cluj – Napoca, în perioada 14

The Woman 2017: Învățarea continuă – strategia liderilor de mâine

The Woman 2017: Învățarea continuă – strategia liderilor de mâine 0

Eleanor Tabi Haller-Jorden, recunoscută ca o puternică voce în domeniul educației și a egalității de

Esențial pe agenda HR-ului: 29-30 martie, HR Summit Cluj-Napoca

Esențial pe agenda HR-ului: 29-30 martie, HR Summit Cluj-Napoca 0

HR Summit Cluj-Napoca se află pe agenda specialiștilor de resurse umane din zona Transilvaniei, reunind directori

Andreea Mihnea, EY : despre valoarea echipelor şi generaţii care pun accent pe lucruri care contează

Andreea Mihnea, EY : despre valoarea echipelor şi generaţii care pun accent pe lucruri care contează 0

Andreea Mihnea, HR Director Ernst&Young, are o experiență de peste 16 ani în Resurse Umane,

No Comments

No Comments Yet!

No one have left a comment for this post yet!

Write a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Please type the characters of this captcha image in the input box