Brand Report | Homepage

Andreea Mihnea, EY : despre valoarea echipelor şi generaţii care pun accent pe lucruri care contează

0 Comments 🕔24.Nov 2016

400x378-andreea-eyAndreea Mihnea, HR Director Ernst&Young, are o experiență de peste 16 ani în Resurse Umane, în organizații și industrii diferite: de la IT, Consultanță la Head-hunting, Financial services și Professional Services. Andreea a acordat un interviu pentru echipa HR Summit, pe care vă invităm sa-l parcurgeși, în care ne-a vorbit despre valoarea echipelor într-o companie și generațiile care pun accent pe lucrurile care contează.

1.În majoritatea funcţiilor pe care le-aţi ocupat de-a lungul timpului, aţi reuşit să reorganizaţi şi să implementaţi un model de bussines diferit şi de succes. Care este secretul?

Într-adevăr, mă potrivesc mai mult etapelor de evoluţie ale organizaţiilor în care este nevoie de inovaţie şi regenerare. Secretul constă într-o doză mare de energie personală, un soi de optimism care susţine credinţa că orice situaţie are o rezolvare dacă te uiţi suficient de complet la ea şi nu în ultimul rând, o doză de curaj de a întoarce şi pietrele neîntoarse de multe ori. Referitor la contextele în care am avut ocazia  de a contribui la regenerare şi schimbare, am beneficiat de multă susţinere sau sponsorship din partea lidershipului formal şi informal, dar în general dinspre CEO şi echipă de Board.

2.În momentul de faţă ocupaţi funcţia de HR Director al companiei de audit şi consultanţă fiscală EY unde conduceţi un departament de peste 500 de persoane. Cum faceţi faţă acestei provocări?

Eu conduc un department de resurse umane de 12 oameni, iar împreună lucrăm pentru cei peste 700 de colegi din EY, firmă de audit şi consultanţă. Am o echipă dedicată, o echipă care la venirea mea a fost cumva “intoarsă pe dos” acum peste 3 ani şi care s-a dovedit extrem de versatilă. Am o familie minunată, o structură de suport personal construit în timp şi nu în ultimul rând, colegi care mă provoacă în permanenţă să găsim soluţii reale la situaţiile cu care se confruntă.

3.Care este părerea dumneavoastră vis a vis de calitatea tinerilor absolvenţi de facultate? Pregătirea acestora este mai slabă decât a generaţiilor precedente?

Cred că dincolo de pregătire este contextul în care au crescut, foarte diferit de cel anterior: un mediu multicultural, dinamic, un exces de stimuli şi de oportunităţi, care toate au dus la o hiperactivitate ce îi împiedică să se concentreze mai profund şi mai selectiv asupra unor zone de interes. Ceea ce observăm este o scădere a atenţiei şi a concentrării în cele mai multe situaţii, o înclinaţie mai scăzută către aprofundarea unor domenii de activitate sau meserii (cum ar fi cea de contabil sau auditor). De asemenea, de multe ori o atitudine care pretinde înainte de a oferi. Pe de altă parte însă, au un radar foarte bun în aspecte care ţin de respect, valoare reală a timpului lor şi timpul prezent. Personal îmi place această generaţie care ne forţează să evoluăm mai repede şi să punem accent pe lucruri care contează: timpul oamenilor, pasiunea lor, idealismul cu care vin. Cred că ne revine misiunea de a interacţiona mai autentic cu ei şi de a le arată că totuşi, marile realizări vin prin muncă susţinută şi rezilientă.

4.Potrivit statisticilor compania Ernest&Young, are cea mai bună prezenţa la târgurile de joburi şi oferă cele mai bune programe de formare. Care este cheia pentru recrutarea celor mai buni oameni de pe piaţă muncii?

Cheia constă în a şti ce cauţi şi în a avea o disciplină deplină în recrutarea de masă. Această disciplină înseamnă: înţelegerea publicului ţintă pentru nevoile noastre de business, metode adaptate de a intră în câmpul lor de percepţie, interacţiunea personalizată şi constanţa cu ei, negocierea internă cu cei care îi recrutează. Un aspect foarte important este parteneriatul cu cei din rândul studenţilor, cum ar fi reţeaua de ambasadori din universităţile cheie şi relaţia cu asociaţiile studenţeşti. În privinţă programelor de formare, acestea sunt indispensabile profesiilor pentru care recrutam, fie că este vorba despre auditori, consultanţi fiscali sau de management. Cheltuim sume enorme în formarea omenilor din EY şi nu cred că am putea face altfel, fiind unde suntem.

5.”Difficult Times? SuperHeRoes are Here”, este sloganul conferinţei HR Summit pentru anul 2016-2017. Consideraţi că performerii au devenit noii super-eroi ai unei companii?

Performerii îşi au locul lor în panoplia succesului unei companii. Cred însă că mai mult decât performerii, echipele sunt cele care pot face diferenţă, echipe care funcţionează pe principii sănătoase cum ar fi cel că fiecare om din echipă trebuie să contribuie susţinut la succesul comun. Să ştie de ce o face, ce aduce el unic şi care este contribuţia lui la rezultatul final.

Similar Articles

Ana-Maria Brânză, campioana care a îngenuncheat China și SUA, vine la The Woman

Ana-Maria Brânză, campioana care a îngenuncheat China și SUA, vine la The Woman 0

Ana-Maria Brânză, Camelia Șucu sau Gabriela Szabó sunt printre speakerii naționali și internaționali care vor

Gabriela Szabó vine la Cluj. Află secretele campioanei care a ajuns mereu cu un pas înaintea tuturor

Gabriela Szabó vine la Cluj. Află secretele campioanei care a ajuns mereu cu un pas înaintea tuturor 0

Multipla campioană mondială la atletism, Gabriela Szabó vine la Cluj – Napoca, în perioada 14

The Woman 2017: Învățarea continuă – strategia liderilor de mâine

The Woman 2017: Învățarea continuă – strategia liderilor de mâine 0

Eleanor Tabi Haller-Jorden, recunoscută ca o puternică voce în domeniul educației și a egalității de

Esențial pe agenda HR-ului: 29-30 martie, HR Summit Cluj-Napoca

Esențial pe agenda HR-ului: 29-30 martie, HR Summit Cluj-Napoca 0

HR Summit Cluj-Napoca se află pe agenda specialiștilor de resurse umane din zona Transilvaniei, reunind directori

Super puteri în HR: înțelegerea terenului, credibilitate și legitimitate în fața partenerului de business

Super puteri în HR: înțelegerea terenului, credibilitate și legitimitate în fața partenerului de business 0

Alina Perrin, HR Director Internațional L’Oréal a absolvit L’Institut d’Etudes Politique la Paris, având o

No Comments

No Comments Yet!

No one have left a comment for this post yet!

Write a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Please type the characters of this captcha image in the input box