Brand Report | Homepage

Două săptămâni până la Conferinţa de resurse umane, HR Summit Iaşi

0 Comments 🕔27.Sep 2016

Structurată pe două zile, Conferinţa de resurse umane HR Summit permite abordarea amplă a subiectelor de actualitate în HR: talent management, recrutare într-un context în continuă schimbare, retenţia, motivarea angajaţilor, dar şi evitarea situaţiilor de criză într-un business. Prin intermediul sloganului „Difficult times? SuperHeRoes are here!” HR Summit aduce o nouă perspectivă asupra specialistului de resurse umane: HR-ul ca super erou.

Workshop-uri practice, dinamice şi interactive

_mg_8187Prima zi a conferinţei, 12 octombrie, cuprinde în formatul sau 6 workshop-uri, care se vor desfăşura în paralel. La finalul acestora, reprezentantul Change Works& Member of the Board Telekom va susţine o prezentare comună, pe tema „Be calm and love HR!”. Anca Georgescu Aladgem va scoate în evidenţă faptul că, a activa în domeniul HR înseamnă mult mai mult decât a aprecia oamenii: înseamnă să te detaşezi şi să priveşti obiectiv situaţiile.

HR Managerul Saint-Gobain vorbeşte despre .„Evaluarea performanţei” vs „Motivarea angajaţior”. Evaluarea performanţei este activitatea de bază a HR-ului care ocupă funcţia de management, activitate prin care se urmăreste eficienta cu care angajaţii îndeplinesc responsabilităţile care le revin. Pe de altă parte, motivarea angajaţilor este un obiectiv principal al companiilor, care nu vizează în mod necesar recompense financiare. Despre importantă acestor procese şi despre modalitatea în care sunt aplicate în Saint-Gobain, aflăm la HR Summit.

Printre subiectele care vor fi abordate în cadrul workshop-urilor anuntăm: ”Cum se poate eficientiza procesul de inducţie pentru noii angajaţi?”, “Motivarea astăzi: misiune imposibilă?” sau “An Everyone Culture”.

Speakeri naţionali şi internaţionali, soluţii practice şi inovatoare               

Cea de-a doua zi este dedicată prezentărilor şi sesiunii de dezbateri. Abilităţi de HR comparabile cu cele ale lui Iron Man, Wonder Woman şi Jedi, vor fi puse în discuţie de reprezentanţi ai companiilor Ernst&Young, L’Oreal, Telekom, Endava, Continental şi nu numai, prin prezentări complexe şi dezbateri pe subiecte de actualitate.400x378-andreea-ey

Despre The Silent Heroes va discuta HR Directorul Ernst&Young Andreea Mihnea. Prezentarea se axează pe rolul HR-ului de partener de business şi în acelaşi timp de garant al sustenabilităţii sale. Acţiunile sunt dictate de: valori, orientare către viitor şi sens durabil, medierea şi evitarea situaţiilor de criză într-un business.

Katrina Collier, Social Media Recruiter, The Searchologist, va aborda subiectul Candidate Engagement in a Noisy World. Katrina va exemplifica cum tehnologia uşurează procesele de recrutare, de implicare al angajaţilor şi rolul reţelelor sociale în acest context.

hr-week5-13 octombrie, săptămâna dedicată specialiştilor de Resurse Umane

Săptămâna dedicată HR-ilor pregăteşte pentru comunitatea ieşeană două evenimente de referinţă pentru industria resurselor umane: HR Summit şi Târgul de Cariere. O săptămâna în care super-eroii companiilor naţionale şi internaţionale de renume aduc noutăţile din domeniu prin intermediul prezentărilor, studiilor de caz şi al workshopurilor. În acelaşi timp, specialiştii HR au ocazia să interacţioneze cu tineri interesaţi de carieră la Târgul de Cariere Iaşi (5-6 octombrie) şi Târgul de Cariere în IT (12-13 octombrie), să realizeze interviuri pe loc şi să ofere oportunităţi de promovare şi de susţinere a unor seminarii şi workshopuri pentru candidaţii TdC.

Va fi o săptămâna în care comunitatea de HR din capitala Moldovei se reuneşte într-un context în care networkingul şi knowledge sharing sunt principiile de bază. Detalii pe www.targuldecariere.ro şi pe www.hrsummit.ro

Partenerii acestei ediţii sunt : Signal Iduna, Romanian Software, Selftrust Academy, Hart Consulting, Benefit Online, Nexus Media, Siveco România, Max Relax, Ritmas, MindIt, UCMS Group, Part of TMF Group, Woft Thesis, Ford, Train2Perform.

Despre Conferinţa de Resurse Umane HR Summit 

HR Summit este organizat de Libero Events, agenţia de evenimente, B2B şi  B2C, sub semnătura căreia au loc conferinţe şi workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture Conference&Expo, Software Architecture Day, Java Day, Agile Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Fiscalitate 24.7, Signal Connect, dar şi târguri:  Touristica.

Similar Articles

Ana-Maria Brânză, campioana care a îngenuncheat China și SUA, vine la The Woman

Ana-Maria Brânză, campioana care a îngenuncheat China și SUA, vine la The Woman 0

Ana-Maria Brânză, Camelia Șucu sau Gabriela Szabó sunt printre speakerii naționali și internaționali care vor

Gabriela Szabó vine la Cluj. Află secretele campioanei care a ajuns mereu cu un pas înaintea tuturor

Gabriela Szabó vine la Cluj. Află secretele campioanei care a ajuns mereu cu un pas înaintea tuturor 0

Multipla campioană mondială la atletism, Gabriela Szabó vine la Cluj – Napoca, în perioada 14

The Woman 2017: Învățarea continuă – strategia liderilor de mâine

The Woman 2017: Învățarea continuă – strategia liderilor de mâine 0

Eleanor Tabi Haller-Jorden, recunoscută ca o puternică voce în domeniul educației și a egalității de

Esențial pe agenda HR-ului: 29-30 martie, HR Summit Cluj-Napoca

Esențial pe agenda HR-ului: 29-30 martie, HR Summit Cluj-Napoca 0

HR Summit Cluj-Napoca se află pe agenda specialiștilor de resurse umane din zona Transilvaniei, reunind directori

Ella Björns: „Comunitățile și afacerile trebuie să evolueze și să colaboreze în câmpul educației pentru progresul societății”

Ella Björns: „Comunitățile și afacerile trebuie să evolueze și să colaboreze în câmpul educației pentru progresul societății” 0

Ella Björns, Senior Global Consultant pentru FranklinCovey Education, companie de talie globală care a lansat

No Comments

No Comments Yet!

No one have left a comment for this post yet!

Write a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Please type the characters of this captcha image in the input box