Brand Report | Homepage

In 5 ani comertul electronic va deveni o componenta obligatorie a oricarui tip de comert

0 Comments 🕔13.May 2015

TeCOMM Bucuresti 7-8 Mai

In 7 si 8 mai, la Crowne Plaza Bucuresti, a avut loc prima editie a Conferintei de comert electronic, TeCOMM, dupa alte 5 editii de succes organizate in Cluj si Iasi.

Evenimentul s-a desfasurat pe durata a 2 zile si a reunit peste 300 de participanti, majoritatea reprezentanţi ai magazinelor online din Bucuresti, Brasov, Constanta, Cluj Napoca, Deva si Iasi. Speakerii prezenti la aceasta conferinta, au fost unii dintre cei mai buni specialisti nationali si internationali (reprezentanti ai companiilor de top din UK, Polonia, Rusia, Germania si Romania).

TeCOMM a imbinat prezentari si workshopuri in cadrul carora s-a discutat despre cele mai recente tendinte si evolutii in acest domeniu, dar si pe subiecte despre oportunitatile si provocarile intalnite in eCommerce.

In cadrul conferintei s-a discutat despre prognoze asupra trendurilor in eCommerce, sfaturi si noi metode de optimizare pentru site-urile lor online, cu noi perspective pentru cresterea vanzarilor si cu noi oportunitaţi de colaborare.

Iata cateva idei din cadrul conferintei:
• Horia Grozea – Director Online & Mobile Payments, mobilpay
Trebuie sa inovezi continuu si sa fii in pas cu trendurile. Folositi datele despre comportamentul clientilor pe site-ul vostru, informatia este foarte importanta.

Gabriel Ghita –Business Development Manager, Mastercard
Principalele motive pentru care utilizatorii isi abandoneaza cosul: neincredere, proces prea complicat, securitate.
23% dintre utilizatori isi abandoneaza cosul de cumparaturi atunci cand sunt rugati sa se inregistreze.
97% dintre consumatorii de pe mobile abandoneaza cosul cand li se cere inregistrarea, iar plata este un alt motiv cand vine vorba de abandon.
MasterPass – este un nou serviciu care scapa utilizatorii de toti pasii pe care ii au de facut. Tot ce trebuie sa faca cei care apeleaza la acest serviciu este sa instaleze un Flag, iar MasterPass faciliteaza acest transfer. Procesatorii sunt verificati si acreditati, astfel incat detaliile (ex nr card) sunt securizate si nu exista riscuri.Companii care au deja implementat MasterPass: Banca Transilvania, Garanti Bank, Netopia mobilpay.

• Andreea Catu – Community Manager, AVON
Ganditi-va la customer service omnichannel. Daca aveti un site de eCommerce, trebuie customizat pentru mobile. Segmentarea in comunicare este esentiala.

• Lucia Ciuca – Director Marketing & Comunicare, eMAG
eMAG va intra curand si pe piata din Polonia (dupa Romania, Bulgaria, Ungaria).

• Florian Jansen (RU) Managing Director & Co-Founder, Lamoda
Principalele bariere pentru care oamenii nu cumpara online sunt:
86% nu pot sa atinga produsele, 83% nu pot incerca produsele, 79-80% au probleme cu marimea, teama ca nu le pot incerca, 68% considera complicat procedeul de returnare, 61% livrare contra cost pentru livrarile mici.

Maciej Wyszynski (PL) Managing Director CEE, SociomanticLab
Ca sa ai succes, trebui sa intelegi consumatorul si comportamentul lui, concentrandu-te pe omni-channel.
Nu trebuie sa mai existe bariere intre online si offline, acestea doua trebuie sa mearga impreuna.
Principalele probleme in loializarea clientilor: SPAM-ul, comunicarea in masa, promisiuni false, nesincronizarea reclamelor cu procesul de cumparare a clientului, strategie prea generala de pret.

• Ralf Haberich (GER) CCO, Webtrekk and Author Of “Future Digital Business”
Companiile data-driven vor prelua conducerea, datele vor deveni noul limbaj de business, cu ajutorul acestora, vei putea comunica si vei convinge.
Marketingul de performanta inseamna ascultarea clientilor, ei sunt cei care decid ce ramane si ce nu in programul de marketing, iar analytics-ul este mai important decat oricare dintre canalele de marketing.

• Martin Newman (UK) CE, Practicology
Retailarii au nevoie de lideri care inteleg clientii si iau in considerare o analiza cost-beneficiu, nu doar costurile.
Ce inseamna sa pui clientul pe primul loc: inseamna structurarea in jurul clientului si experienta acestuia, sa oferi consultanta cand este nevoie, sa fii transparent in tot ce faci, sa recunosti nevoile clientilor.

• Radu Vilceanu – Founder & CEO, Contentspeed
O retea de magazine online garanteaza vanzari online cu costuri minime instantaneu.
In 5 ani, comertul electronic va deveni o componenta obligatorie a oricarui tip de comert, fie B2C ori B2B, iar majoritatea magazinelor online vor deschide si magazine offline pentru cresterea increderii si oferirea de servicii, din cauza.

DSC_0314Speakerii editiei au fost specialisti in mediul online de la companii precum: Mastercard, mobilpay, eMag, Avon, AnyMedia, Silkweb, Delazero, Content Speed, Cognitive SEO, Conversions Academy, GeoRanker, Silkweb, SEO Monitor, elefant.ro, Conversion, IPBoutique, Frisbo, Agile Media, AdLemonade, Loopaa, Netlogiq, TheMarks, iLeo, ConversionWorks (UK), Practicology (UK), Webtrekk (GER), AKM3 (GER), SociomanticLab (PL), LaModa (RU).

Sponsorul principal al evenimentului a fost Mastercard

Parteneri: Biroul de traduceri Champollion, ProfitShare, FREE WIFI, Mediatic, MXHost, CityLimo, Toyota.

Evenimentul a fost organizat de Libero Events.
Libero Events este o agenţie de evenimente în domenii precum: turism, home&deco, comerţ online, medical şi antreprenoriat. De asemenea, organizăm târguri şi expoziţii: Touristica. Portofoliu nostru conţine şi conferinţele: The Woman, HR Summit, Tecomm, MarkDay, Software Arcitecture Day, dar şi workshopuri şi seminarii.

Similar Articles

Ana-Maria Brânză, campioana care a îngenuncheat China și SUA, vine la The Woman

Ana-Maria Brânză, campioana care a îngenuncheat China și SUA, vine la The Woman 0

Ana-Maria Brânză, Camelia Șucu sau Gabriela Szabó sunt printre speakerii naționali și internaționali care vor

Gabriela Szabó vine la Cluj. Află secretele campioanei care a ajuns mereu cu un pas înaintea tuturor

Gabriela Szabó vine la Cluj. Află secretele campioanei care a ajuns mereu cu un pas înaintea tuturor 0

Multipla campioană mondială la atletism, Gabriela Szabó vine la Cluj – Napoca, în perioada 14

The Woman 2017: Învățarea continuă – strategia liderilor de mâine

The Woman 2017: Învățarea continuă – strategia liderilor de mâine 0

Eleanor Tabi Haller-Jorden, recunoscută ca o puternică voce în domeniul educației și a egalității de

Esențial pe agenda HR-ului: 29-30 martie, HR Summit Cluj-Napoca

Esențial pe agenda HR-ului: 29-30 martie, HR Summit Cluj-Napoca 0

HR Summit Cluj-Napoca se află pe agenda specialiștilor de resurse umane din zona Transilvaniei, reunind directori

Ella Björns: „Comunitățile și afacerile trebuie să evolueze și să colaboreze în câmpul educației pentru progresul societății”

Ella Björns: „Comunitățile și afacerile trebuie să evolueze și să colaboreze în câmpul educației pentru progresul societății” 0

Ella Björns, Senior Global Consultant pentru FranklinCovey Education, companie de talie globală care a lansat

No Comments

No Comments Yet!

No one have left a comment for this post yet!

Write a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Please type the characters of this captcha image in the input box