Brand Report | Homepage

În 2017 eMag Marketplace va aduce 40% din comenzi

0 Comments 🕔15.Apr 2016

eMAG_Marketplace

Platforma marketplace a eMAG – un „mall“ online prin care alţi comercianţi îşi pot vinde produsele pe site-ul ce­lui mai mare retailer online de pe piaţa locală, va aduce com­pa­niei aproa­pe 40% din numărul total de co­menzi în 2017 şi o treime din rulaj, de aproa­pe două ori mai mult faţă de anul 2015.

Platforma dechisă către alţi comercianţi ne ajută să creştem mai repede decât am fi reuşit să o facem singuri, a spus Iulian Stanciu, CEO al retailerului online, în cadrul confe­rinţei eMAG Marketplace New Sellers.

Piaţa de comerţ electronic este într-o creş­tere puternică, astfel că deschiderea site-ului eMAG şi către concurenţi nu ame­ninţă businessul companiei, a decla­rat Tudor Manea, director general al eMAG.

 „Creşterea e-commerce e atât de mare în­cât nu se pune problema de cani­ba­lizare în­tre marketplace şi activi­tă­ţile noas­tre de re­tail. Piaţa e atât de mare şi traficul la fel, în­cât nu se pune pro­blema de canibalizare.“

Pe platforma marketplace sunt lis­ta­te acum peste 750.000 de produse de la un număr de 1.250 de selleri. „Am în­re­gis­trat anul trecut peste un milion de comenzi prin marketplace, care au fost livrate către clienţii eMAG“, a de­clarat Florin Filote, director market­place al eMAG.

eMAG a înregistrat anul trecut în România afaceri de 353 mil. euro (vân­ză­rile pro­prii plus cele generate de par­te­nerii din market­place) şi esti­mea­ză că va depăşi în acest an pragul de o ju­mă­tate de miliard de euro.

Potrivit Ziarul Financiar, anul acesta compania se aşteaptă  ca platforma marketplace să genereze 27% dintre comenzi şi 22% din valoarea acestora, respectiv mai mult de 100 de milioane de euro. Iulian Stanciu, CEO al eMag a declarat în cadrul conferinţei eMAG Marketplace  că aşteptările comapaniei sunt la o dublare în continuare.

Platformele marketplace vor creşte puternic în anii următori, iar eMAG va continua să se concentreze pe dezvol­tarea în această direcţie, a spus Aarif Nakhooda, vicepreşedinte pentru ope­ra­ţiuni şi strategie al Naspers, acţio­na­rul majoritar al eMAG.

„Vrem să fim primii la care se gândesc oamenii, chiar dacă pierdem bani pentru câţiva ani.“

 

 

 

Sursa: Ziarul Financiar

Sursa Foto: emag.ro

 

Similar Articles

România, legată de Europa  cu ajutorul autobuzelor FlixBus

România, legată de Europa cu ajutorul autobuzelor FlixBus 0

FlixBus este un furnizor european de transport de persoane pe distanțe lungi, creat nu cu mult

Expertiza specialiștilor internaționali, prezentată la TeCOMM București. Cum rămâi competitiv în comerțul electronic?

Expertiza specialiștilor internaționali, prezentată la TeCOMM București. Cum rămâi competitiv în comerțul electronic? 0

Peste 250 de profesioniști în eCommerce, atât din țară cât și din străinătate, au participat

5 concluzii de la TeCOMM eCommerce Conference&Expo București 2017

5 concluzii de la TeCOMM eCommerce Conference&Expo București 2017 0

Profesioniștii din culisele dezvoltării unor brandurilor internaționale și naționale precum Reebook, TESCO, eMAG, CitiBank, Exponea,

Cele mai mari magazine online prezente în această săptămână  la TeCOMM București

Cele mai mari magazine online prezente în această săptămână la TeCOMM București 0

Peste 200 de experți în comerțul electronic din România și străinătate își dau întâlnire între

Ivan Vrhel: „Nivelul local înalt de pregătire în IT și existența unor produse inovatoare pot amplifica potențialul de creștere în comerțul electronic din România”

Ivan Vrhel: „Nivelul local înalt de pregătire în IT și existența unor produse inovatoare pot amplifica potențialul de creștere în comerțul electronic din România” 0

Proprietarii magazinelor online se întâlnesc miercuri și joi la evenimentul premium de eCommerce, TeCOMM ce

No Comments

No Comments Yet!

No one have left a comment for this post yet!

Write a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Please type the characters of this captcha image in the input box