Brand Report | Homepage

Start-up-ul olandez care a ajuns la 35 milioane de utilizatori

0 Comments 🕔12.Apr 2016

we transfer

WeTransfer este un start-up olandez înființat în 2009 și a ajuns celebru pentru simplitatea cu care poți trimite fișiere de până la 2 GB gratuit și rapid. Compania a ajuns la 35 milioane de useri/lună, anual se fac peste un miliard de transferuri de fișiere, iar marea miză este extinderea în SUA. Start-up-ul a obținut o finanțare de 25 milioane dolari și a făcut și prima achiziție.

WeTransfer a fost înființată în 2009, la Amsterdam.Fondatorii companiei au mizat  pe simplitate, dovada fiind faptul că WeTransfer nu îți cere să te autentifici dacă trimiți fișiere mai mici de 2 GB.  Pe când, alte astfel de aplicații au un număr limitat de transferuri și te obligă să îți faci cont.

Compania a pus la dispoziția utilizatorilor și un abonament premium lunar de 12 dolari cu care ai mai multe opțiuni și poți trimite până la 20 GB.

Simplu, sigur, gratuit și arătos“, acestea au fost cuvintele pe care a fost clădit business-ul. Bussines care a reușit să ajungă la un  număr de useri de 35 milioane, iar cel al transferurilor a trecut de un miliard anul trecut și va ajunge la două miliarde anul acesta.
Faptul că site-ul are un alt mod de abordare, respectiv userii nu sunt bombardați cu mesaje care le cer să facă upgrade la varianta contra-cost, iar reclamele afișate în background, din care compania obține venituri, sunt gândite să nu devină deranjante vizual.
În luna februarie a anului trecut, compania a obținut 25 milioane dolari finanțare, ajungând să valoreze peste 125 milioane de dolari.

Anul acesta WeTransfer a anunțat și prima achiziție: agenția de design Present Plus care are birouri în Londra și Amsterdam. Achiziția servește scopului companiei acela de-a  se asigura că ilustrațiile afișate să fie frumoase din punct de vedere estetic, astfel încât reclamele să nu fie enervante.
WeTransfer țintește spre piața din SUA unde compania este necunoscută și considerată un outsider în lupta cu Dropbox care numără 900 de angajați spre deosebire de cei 40 ai WeTransfer. Compania are patru milioane de utilizatori unici/lună în SUA. Însă finanțarea obținută, dar mai ales abordarea companiei par să fie ingredientele necesare pentru a excela atât pe piața din SUA cât și pe cea europeană.

Sursa:Forbes, WeTransfer

SursaFoto:Gleanster.com

Similar Articles

1 miliard de conturi Microsoft, Gmail sau Yahoo! sunt vândute de hackeri cu 1 dolar

1 miliard de conturi Microsoft, Gmail sau Yahoo! sunt vândute de hackeri cu 1 dolar 0

Sute de milioane de conturi de e-mail compromise sunt vândute în Dark Web pentru sume

Facebook Messenger lansează Group Calling

Facebook Messenger lansează Group Calling 0

Facebook Messenger permite, începând de joi, realizarea convorbirilor audio cu mai mulți participanți. Numită Group Calling,

Aplicația Uber reduce tarifele

Aplicația Uber reduce tarifele 0

Tarifele pentru Uber sunt reduse cu aproximativ 10%. Per kilometru vei plăti 1,45 lei, iar

Daily Mail vrea să lanseze o ofertă pentru achiziția Yahoo

Daily Mail vrea să lanseze o ofertă pentru achiziția Yahoo 0

Daily Mail & General Trust este una dintre cele mai mari companii media din Marea

Prima rețea publică de stații de încărcare rapidă pentru mașini electrice din România

Prima rețea publică de stații de încărcare rapidă pentru mașini electrice din România 0

Kaufland România, în parteneriat cu Renovatio, lansează prima rețea publică de stații de alimentare Fast

No Comments

No Comments Yet!

No one have left a comment for this post yet!

Write a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Please type the characters of this captcha image in the input box