Brand Report | Homepage

Start-up-urile care vor dezvolta aplicații online de transport, pot să primească finanțare de la Peugeot-Citroen

0 Comments 🕔07.Apr 2016

psa-300x218

Grupul auto Peugeot-Citroen promite să investească 100 milioane de euro în start-up-uri de ride sharing. Aceste aplicații pot duce la scăderea vânzărilor de mașini noi, iar producătorii auto nu vor să fie prinși nepregătiți și investesc în astfel de aplicații. O cincime din această sumă are deja un destinatar. 

De câțiva ani aplicațiile care încurajează folosirea unei mașini de cât mai multe persoane, fiind descurajată deținerea de mașini personale în orașele tot mai aglomerate, au avut un mare succes. Uber și Lyft sunt doar două din aplicațiile care insistă pe ideea că nu ai de ce să ai o mașină personală dacă dacă o folosești o dată pe lună. În contextul în care tot mai multe orașe sunt supraaglomerate, aceste aplicații au câștigat mulți useri de-a lungul timpului.

Marii producători auto ar putea avea de suferit dacă tot mai puțini oameni vor considera că  nu au nevoie de mașini, iar soluția este ca aceste companii să investească exact în aceste aplicații de ride-sharing care sunt la modă și care, în loc să aducă prejudicii companiilor auto de tradiție, ar putea chiar să le aducă profit. Ceea ce Citroen și urmărește prin aceste investiții.

Nu știm cu cât va crește acest bussines, în comparație cu producția de mașini tradiționale. Însă trebuie să fim prezenți de ambele părți ale ecuației“, a declarat Carlos Tavares, CEO al PSA Peugeot-Citroen.

Start-up-ul Koolicar este cel care s-a bucurat recent de o finanțare din partea companiei  Peugeot-Citroen. Koolicar este prezent în 40 de orașe franceze, folosit de 60.000 de useri. Astfel pentru a intra în acționariatul start-up-ului, Peugeot a investit suma de 18 milioane euro.

PSA Peugeot-Citroen estimează că numărul de useri al acestor servicii de ride-sharing (covoiturage) va crește de patru ori până în 2020 în cele mai mari cinci țări europene.

Grupul vrea sa aibă un rol în piața care încurajează împărțirea folosirii mașinilor, iar o soluție ar fi participarea la construirea unor mașini electrice care să fie utilizate special în acest tip de servicii.

Similar Articles

România, legată de Europa  cu ajutorul autobuzelor FlixBus

România, legată de Europa cu ajutorul autobuzelor FlixBus 0

FlixBus este un furnizor european de transport de persoane pe distanțe lungi, creat nu cu mult

Expertiza specialiștilor internaționali, prezentată la TeCOMM București. Cum rămâi competitiv în comerțul electronic?

Expertiza specialiștilor internaționali, prezentată la TeCOMM București. Cum rămâi competitiv în comerțul electronic? 0

Peste 250 de profesioniști în eCommerce, atât din țară cât și din străinătate, au participat

5 concluzii de la TeCOMM eCommerce Conference&Expo București 2017

5 concluzii de la TeCOMM eCommerce Conference&Expo București 2017 0

Profesioniștii din culisele dezvoltării unor brandurilor internaționale și naționale precum Reebook, TESCO, eMAG, CitiBank, Exponea,

Cele mai mari magazine online prezente în această săptămână  la TeCOMM București

Cele mai mari magazine online prezente în această săptămână la TeCOMM București 0

Peste 200 de experți în comerțul electronic din România și străinătate își dau întâlnire între

Ivan Vrhel: „Nivelul local înalt de pregătire în IT și existența unor produse inovatoare pot amplifica potențialul de creștere în comerțul electronic din România”

Ivan Vrhel: „Nivelul local înalt de pregătire în IT și existența unor produse inovatoare pot amplifica potențialul de creștere în comerțul electronic din România” 0

Proprietarii magazinelor online se întâlnesc miercuri și joi la evenimentul premium de eCommerce, TeCOMM ce

No Comments

No Comments Yet!

No one have left a comment for this post yet!

Write a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Please type the characters of this captcha image in the input box